تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 13828

پیشرفت روزافزون در روال مسابقات ملی قرآن کریم

پیشرفت روزافزون در روال مسابقات ملی قرآن کریم

پیشرفت روزافزون در روال مسابقات ملی قرآن کریم به گزارش دنیای اسرار:داور بخش اذان و دعاخوانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم: تشویقات و جوایز افراد برتر مسابقات ملی قرآن کریم در شان متسابقین نیست.علی اکبر ملک شاهی، داور بخش لحن اذان و دعاخوانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم با

Print Friendly, PDF & Email


پیشرفت روزافزون در روال مسابقات ملی قرآن کریم

به گزارش دنیای اسرار:داور بخش اذان و دعاخوانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم: تشویقات و جوایز افراد برتر مسابقات ملی قرآن کریم در شان متسابقین نیست.
علی اکبر ملک شاهی، داور بخش لحن اذان و دعاخوانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم با بیان اینکه به نظر وی به طور کلی متسابقین در مرحله نیمه نهایی بسیار راحت‌تر اجرا کردند اظهارکرد: ولی در مسابقات فینال، افراد بسیار پراسترس بودند و صداهای آن‌ها بعضا دچار مشکل شده بود.
وی به مدت زمان دو دقیقه در بخش اذان و دعا خوانی اشاره کرد و افزود: نکته‌ای که قابل تامل است این بود که عمدتا بخش اذان و دعاخوانی در مراحل مختلف مسابقات ملی قرآن کریم به مدت دو دقیقه است و زمانی که در مرحله فینال مدت زمان اجرا بیشتر از دو دقیقه می‌شود صداهای متسابقین آمادگی لازم را ندارد.
به گفته ملک شاهی برگزار کنندگان مسابقات باید سرمایه گذاری بیشتری در بخش آمادگی روحی و روانی برای متسابقین انجام دهند.
ملک شاهی با بیان اینکه روال مسابقات به نحوی بوده که شاهد پیشرفت روز افزون بوده‌ایم تشریح کرد: همواره مسابقات رو به جلو حرکت کرده است و شرایط فعلی مسابقات زمینه ساز استرس برای متسابقین بوده و باعث خراب کردن اجرای متسابقین می‌شود.
وی به نقش تشویقات و جوایز مسابقات قرآن کریم در روحیه شرکت کنندگان اشاره اذعان کرد: نیاز است تشویقات افراد برتر مسابقات قرآن کریم افزایش قابل توجه‌ای یابد، متاسفانه تشویقات و جوایز افراد برتر مسابقات ملی قرآن کریم در شان متسابقین نیست و همیشه تشویق چه برای بزرگسالان و چه کودکان و هر رده سنی تاثیر مثبتی دارد و روحیه افراد با تشویق همواره بهتر می‌شود.
وی درباره برگزاری این دوره به میزبانی اصفهان بیان کرد: محل اسکان داوران، اسکان متسابقین، محل پذیرایی و برگزاری مسابقات از لحاظ ساختاری بسیار قابل قبول بود و نکته قابل تامل برنامه ریزی ساعتی بسیار خوب برگزار کنندگان در این دوره از مسابقات بود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.