تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 13248

پیوستن ۷۹۰ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام

پیوستن ۷۹۰ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام

در دهه اول محرم امسال صورت گرفت؛ پیوستن ۷۹۰ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام ۷۹۰ نیکوکار اصفهانی در دهه اول ماه محرم حمایت ۱۰۲۷ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند. به گزارش  دنیای اسرار، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بیش

Print Friendly, PDF & Email

در دهه اول محرم امسال صورت گرفت؛

پیوستن ۷۹۰ نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان ایتام

۷۹۰ نیکوکار اصفهانی در دهه اول ماه محرم حمایت ۱۰۲۷ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده گرفتند.

به گزارش  دنیای اسرار، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بیش از ۲۰۰ پایگاه جذب حامی در نقاط مختلف استان برپا شد، گفت: نیکوکاران گران‌قدر در این مدت حمایت هزار و ۲۷  یتیم و فرزند نیازمند اصفهانی را بر عهده گرفتند.
وی تعداد حامی ثبت‌نام‌شده در دهه اول محرم امسال را ۷۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: کمک‌های حامیان در این طرح، گره‌های زیادی از زندگی ایتام و فرزندان نیازمند باز می‌کند و شرایط بهتری برای رشد و پیشرفت تحصیلی و شغلی برای این نیازمندان فراهم می‌کند.

طاهری به همکاری بیش از ۶۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیکوکاران گران‌قدر حمایت از ۱۸ هزار و ۷۵۸ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده‌دارند و مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان امکان مشارکت مردم در این طرح را در همه ایام سال فراهم دانست و گفت: نیکوکاران و خیران گران‌قدری که مایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان و یا پایگاه اینترنتی mohsenin.ir مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.