تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 27516

پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن “پلیس من”

پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن “پلیس من”

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن “پلیس من” در بستر فضای مجازی گفت: شهروندان می توانند از طریق این اپلکیشن پیگیر کشف سرقت خودروی خود شده و از مراجعه به یگان های انتظامی و مراکز پلیس آگاهی خودداری کنند. سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن “پلیس من” در بستر فضای مجازی گفت: شهروندان می توانند از طریق این اپلکیشن پیگیر کشف سرقت خودروی خود شده و از مراجعه به یگان های انتظامی و مراکز پلیس آگاهی خودداری کنند.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای نهضت هوشمند سازی و تسریع در ارائه خدمات به مردم اقدام به راه اندازی اپلیکیشنی تحت عنوان “پلیس من” در فضای مجازی کرده که شهروندان با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند از خدمات آن در حوزه های مختلف ناجا بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از خدماتی که در این اپلیکیشن به شهروندان ارائه می شود مربوط به حوزه آگاهی است و شهروندان می توانند در صورت سرقت خودروی خود با وارد شدن در گزینه ثبت سرقت خودرو اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و سپس با رفتن به گزینه استعلام خودروی مکشوفه، پیگیر کشف سرقت خودروی خود شوند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این نرم افزار به منظور سهولت در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان طراحی شده اظهار داشت: اپلیکیشن “پلیس من” ابزار بسیار خوبی برای شهروندان است تا در اوضاع کرونایی کشور کارهای پلیسی خود را در منزل و از طریق گوشی تلفن همراه خود انجام دهند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علاوه بر ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروی مکشوفه ، خدمات دیگری نظیر پیگیری وضعیت کارت و سند خودرو، استعلام خلافی خودرو،نمره منفی و پلاک فعال، مشاهده خلافی خودرو، وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه و استعلام گذرنامه نیز در این اپلیکیشن ارائه  می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.