تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 14658

چین درحال توسعه شبکه ۶G!

چین درحال توسعه شبکه ۶G!

چین درحال توسعه شبکه ۶G! به گزارش دنیای اسرار، با اینکه در طول سالهای اخیر شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای مختلف بر روی توسعه زیرساخت‌های لازم برای برقراری و راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت همراه ۵G در رقابت تنگاتنگی به سر می برند حالا به نظر می رسد که چین قصد دارد از سایر کشورها که هم

Print Friendly, PDF & Email

چین درحال توسعه شبکه ۶G!


به گزارش دنیای اسرار، با اینکه در طول سالهای اخیر شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای مختلف بر روی توسعه زیرساخت‌های لازم برای برقراری و راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت همراه ۵G در رقابت تنگاتنگی به سر می برند حالا به نظر می رسد که چین قصد دارد از سایر کشورها که هم اکنون در حال توسعه شبکه ۵G هستند سبقت گرفته و گوی رقابت را از آن‌ها بریابد تا بدین ترتیب بتواند در راه اندازی فناوری‌های مربوط به شبکه ۶G پیشتاز باشد.



چین که در سال‌های اخیر به شدت در توسعه و برقراری فناوریهای نوین و پیشرفته مخابراتی نسبت به سایر کشورهای جهان پیشگام بوده و میزبان غول‌های تکنولوژی و اپراتورهای فعال همچون هواوی بوده است، حالا با پشتیبانی از شرکت های فعال در این حوزه در نظر دارد که به نسل بعدی شبکه اینترنت همراه نیز بیندیشد و در صورت لزوم به توسعه زیرساخت های مربوط به آن بپردازد.



شبکه سی ان بی سی در گزارشی از برنامه‌های چین درخصوص آغاز رسمی تحقیقات و توسعه شبکه‌های اینترنت همراه ۶G خبر داده است. این در حالی است که این کشور تازه ماه گذشته بود که در راستای برنامه توسعه شبکه های اینترنتی و ارتباطی ۲۰۲۰، شبکه ۵G را راه اندازی کرد و امکان بهره مندی کاربران و مشترکان از این شبکه اینترنت پرسرعت را برای آنها فراهم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.