تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 33909

کانون رضوی شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان همزمان با دهه کرامت افتتاح شد

کانون رضوی شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان همزمان با دهه کرامت افتتاح شد

  کانون رضوی شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی و مسئولان همزمان با دهه کرامت افتتاح شد. به گزارش  دنیای اسرار، کانون شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان، مصطفی حجه فروش دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان، محسن قدیری

Print Friendly, PDF & Email

 

کانون رضوی شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی و مسئولان همزمان با دهه کرامت افتتاح شد.

به گزارش  دنیای اسرار، کانون شهدای هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان، مصطفی حجه فروش دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان، محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و جمع دیگری از مسئولان و کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان افتتاح شد.

گفتنی است کانون‌های رضوی در راستای اجرای منشور هفت گانه رهبر معظم انقلاب به تولیت عظمی آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت مردم با اولویت به ضعفا و نیازمندان با توجه به ظرفیت بی بدیل آستان قدس رضوی و با بهره گیری از توان مراکز و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی سراسر کشور به عنوان نقطه عزیمت و آغاز این حرکت پیش بینی شده تا در این اقدام ارزشمند اهدافی همچون تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اثرگذاری فرهنگی، و معنوی، استفاده از توان و ظرفیت کانون‌ها و مجموعه‌های مردمی در راستای تجمیع منابع عظیم مردمی خیرخواهانه برای حل معضلات و مشکلات مردم محقق شود.

این کانون در نظر دارد با شناسایی ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرها و روستاهای اطراف هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای تقویت و توانمندسازی آنها برنامه‌ریزی جدی داشته باشد، برای این امر ایجاد بانک اطلاعاتی در دستور کار خواهد بود و از ظرفیت‌های مردمی نیز برای این امر استفاده خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.