تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 2567

کاهش ۲ درصدی شکایت شهروندان جنوب تهران از معضلات شهری

کاهش ۲ درصدی شکایت شهروندان جنوب تهران از معضلات شهری

پایگاه خبری دنیای اسرار ری- رئیس بازرسی شهرداری منطقه ۲۰ تهران گفت: شکایت شهروندان جنوب تهران از معضلات شهری کاهش ۲ درصدی داشته است. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش،جعفر ایمانی بخشایش ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه و انجام فعالیت های

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

ری- رئیس بازرسی شهرداری منطقه ۲۰ تهران گفت: شکایت شهروندان جنوب تهران از معضلات شهری کاهش ۲ درصدی داشته است.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش،جعفر ایمانی بخشایش ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه و انجام فعالیت های اثرگذار و در نهایت کسب رضایتمندی شهروندان، رسیدگی به پیام های مردمی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

بخشایش مشارکت شهروندان منطقه ۲۰ را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته ۱۱۴۱ پیام از سوی شهروندان داشتیم که با پیگیری به موقع، موفق شدیم با کسب امتیاز ۹۲.۸۵ ، رتبه خیلی خوب را در کارنامه ارزیابی عملکرد سال ۹۶ سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ مدیریت شهری این منطقه ثبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سامانه ۱۸۸۸ مناطق بر اساس رسیدگی کمی و کیفی پیام ها و جذب و آموزش ناظران افتخاری ارزیابی می شوند، گفت: با توجه به اینکه شهروندان اولین لایه جامعه در برخورد با مشکلات هستند، مشارکت آنها در رفع معضلات شهری بسیار اثر گذار و تکمیل کننده فعالیت کارشناسان و مدیران شهری است.

رئیس حراست شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه سدمعبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی، صنایع و مشاغل مزاحم، لکه گیری آسفالت و نظافت معابر از مهمترین مصادیق پیام ها بوده است، یادآور شد: با مقایسه مهمترین مصادیق پیام های مردمی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، میزان گلایه مندی شهروندان ۲ درصد کاهش داشته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.