تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 31121

کاهش ۲ درصدی فوتی های حوادث رانندگی در راه های برونشهری اصفهان

کاهش ۲ درصدی فوتی های حوادث رانندگی در راه های برونشهری اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد؛ کاهش ۲ درصدی فوتی های حوادث رانندگی در راه های برونشهری اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش ۲ درصدی تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در راه های برونشهری استان طی مدت ۸ ماهه سال جاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت:

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد؛

کاهش ۲ درصدی فوتی های حوادث رانندگی در راه های برونشهری اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش ۲ درصدی تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در راه های برونشهری استان طی مدت ۸ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: با زحماتی مسئولان استان و تصمیماتی که در قرارگاه کاهش تصادفات داشتیم و همچنین مشارکت بیشتر مردم در رعایت قوانین و مقررات شاهد کاهش ۲ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در راه های برونشهری استان طی مدت ۸ ماهه سال جاری بودیم.

وی افزود: این کاهش را در حالی شاهد هستیم که طی این مدت در مجموع کل راه های برونشهری کشور آمار جان باختگان حوادث رانندگی با افزایش همراه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی پرداخت و گفت: رانندگان خودروهای مسافربری و به خصوص سرویس های دانشگاه ها، شرکت ها و کارخانجات مراکز صنعتی به دلیل اینکه تعداد زیادی از افراد جامعه را جابجا می کنند مسئولیت سنگین تری دارند و آنها بایستی بیشتر از همه به رعایت قوانین و مقررات توجه داشته باشند چرا که اگر یک اتوبوس واژگون شده یا تصادف شدید داشته باشد تعداد زیادی از هموطنان جان خود را از دست داده و خانواده های زیادی داغ دار می شوند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در سال جاری با حوادث ناگواری از واژگونی و تصادف خودروهای سرویس های مسافربری مواجه بودیم اظهار داشت: در استان اصفهان ۷۰ مرکز صنعتی داریم که کارگران و کارکنان این مراکز به وسیله سرویس ها جابجا می شوند و بنابراین ساماندهی این سرویس ها در اولویت پلیس راه استان اصفهان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در همین راستا امسال طرح همیاران پلیس را در این حوزه اجرا کردیم و در این طرح از خود کارکنان و کارگران شرکت ها، کارخانجات و مراکز صنعتی به عنوان داوطلب استفاده کردیم.

وی خاطر نشان کرد: این افراد پس از فراگیری آموزش های لازم به عنوان رابط پلیس راه درون سرویس ها حضور پیدا کرده و بر رفتار رانندگان نظارت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تذکرات جدی به رانندگان داده و اگر با عدم توجه وی مواجه شدند موضوع را به پلیس راه گزارش می کنند.

سرهنگ زارع از استقبال مسئولان کارخانجات، شرکت ها و مراکز صنعتی استان از اجرای طرح مذکور خبرداد و گفت: با آنکه این طرح به تازگی شروع شده بازتاب های خوبی داشته و قطعاً مزیت های آن را در آینده شاهد خواهیم بود و امیواریم که انشاءالله هیچ حادثه ای را در حوزه سرویس ها نداشته باشیم و کارکنان و کارگران عزیز به سلامت جابجا شده و به فعالیت مفید خود در چرخه اقتصاد کشور ادامه دهند.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه با بیان اینکه رانندگی یک کار جمعی است و همه باید با رعایت قوانین و مقررات و رانندگی صحیح در ایمنی راه ها مشارکت داشته باشند، گفت: عدم رعایت سرعت مجاز و رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی دو عامل مهمی است که تصادفات ناگواری را در جاده های استان رقم زده و باعث شده تا رانندگانی که مرتکب این تخلفات شدند علاوه بر خود به دیگران آسیب بزنند که توصیه اکید ما به همه رانندگان توجه جدی به رعایت مقررات رانندگی به ویژه رعایت سرعت مجاز و عدم رانندگی در حال خستگی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.