تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 31973

«کسب رتبه اول استان در آمار صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف گلپایگان»

«کسب رتبه اول استان در آمار صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف گلپایگان»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «کسب رتبه اول استان در آمار صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف گلپایگان» رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تنی چند از معاونان دادگستری استان اصفهان به صورت سرزده از دو حوزه قضایی گلپایگان و خوانسار بازدید به عمل آوردند.   به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

«کسب رتبه اول استان در آمار صلح و سازش توسط شورای حل اختلاف گلپایگان»

رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تنی چند از معاونان دادگستری استان اصفهان به صورت سرزده از دو حوزه قضایی گلپایگان و خوانسار بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش دنیای اسرارحجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان در ادامه دور دوم بازدیدهای دوره ای خود به حوزه های قضایی استان به همراه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونان دادگستری کل استان به صورت سرزده به دو حوزه قضایی گلپایگان و خوانسار رفت تا از نزدیک در جریان شیوه و کیفیت خدمت‌رسانی به مراجعان قرار گیرد.

ایشان در جریان این سفر، به مشکل کمبود نیروی قضایی و اداری در این دو حوزه اشاره و تصریح کرد: در دو حوزه قضایی گلپایگان و خوانسار علی‌رغم اینکه از نظر مشکل اطاله دادرسی نسبت به دیگر حوزه‌های قضایی استان از شرایط بهتری برخوردار هستند اما مسأله کمبود نیروی اداری و قضایی در این دو شهرستان مشهود است که تلاش می‌شود با جذب نیروهای جدید تعداد ۱۶ کارمند جدید به دادگستری گلپایگان و تعداد ۱۴  نفر نیز به خوانسار تخصیص داده شود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان با ابراز خشنودی از آمار ۶۴ درصدی صلح و سازش در شورای حل اختلاف گلپایگان اذعان داشت: در حوزه قضایی گلپایگان، آمار صلح و سازش در شورای حل اختلاف از میانگین کشوری بالاتر است با رشد ۹درصدی نسبت به آمار سال قبل آمار ۶۴ درصد صلح و سازش در پرونده‌هایی که قابلیت صلح و سازش دارند را به ثبت رسانده است که منجر به کسب رتبه اول در بین شوراهای حل اختلاف استان گردیده است.

جعفری از تلاش رییس دادگستری، دادستان و کارکنان شورای حل اختلاف گلپایگان و خوانسار تقدیر و تشکر نمود و افزود: با توجه به فرهنگ بالای مردم منطقه در مهرورزی و گذشت با برنامه ریزی و تلاش و استفاده از ظرفیت های بیشتر، این آمار افزایش خواهد یافت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.