تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
کد خبر : 33797

کسب رتبه برتر گروه سیستم های مکانی آبفای استان اصفهان در ارزیابی سال ۱۴۰۱ وزارت نیرو

کسب رتبه برتر گروه سیستم های مکانی آبفای استان اصفهان در ارزیابی سال ۱۴۰۱ وزارت نیرو

در مراسم افتتاحیه هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) از آبفای استان اصفهان که در ارزیابی سال گذشته وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر شده، تجلیل به عمل آمد. به گزارش دنیای اسرار:کاظم جعفری معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت در مراسم افتتاحیه هفتمین کنفراس

Print Friendly, PDF & Email

در مراسم افتتاحیه هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) از آبفای استان اصفهان که در ارزیابی سال گذشته وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برتر شده، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دنیای اسرار:کاظم جعفری معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت در مراسم افتتاحیه هفتمین کنفراس ملی سیستم اطلاعات مکانی حضور یافت و لوح تقدیر و تندیس این کنفرانس را دریافت کرد.
در حاشیه برگزاری این کنفراس غرفه آبفای استان اصفهان در نمایشگاه جانبی مدیریت هوشمند صنعت آب و برق با GIS برپا شده است.
شایان ذکر است هاشم امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در روز نخست این نمایشگاه از غرفه آبفای استان اصفهان بازدید کرد.
گفتنی است، هفتمین کنفراس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در ۱۰ محور تخصصی، دوم و سوم خرداد ماه به میزبانی شرکت توزیع برق تهران بزرگ و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.