تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
کد خبر : 6000

کسب مقام برتر و تندیس ارتقا بهره وری توسط اداره کل راه آهن اصفهان

کسب مقام برتر و تندیس ارتقا بهره وری توسط اداره کل راه آهن اصفهان

اداره کل راه آهن اصفهان پیشتاز در استقرارمدیریت بهره وری استان کسب مقام برتر و تندیس ارتقا بهره وری توسط اداره کل راه آهن اصفهان دنیای اسرار: روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، در این مراسم که هر ساله به منظور معرفی و تجلیل از دستگاههای برتر در زمینه استقرار بهره وری برگزار

Print Friendly, PDF & Email

اداره کل راه آهن اصفهان پیشتاز در استقرارمدیریت بهره وری استان

کسب مقام برتر و تندیس ارتقا بهره وری توسط اداره کل راه آهن اصفهان

دنیای اسرار: روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، در این مراسم که هر ساله به منظور معرفی و تجلیل از دستگاههای برتر در زمینه استقرار بهره وری برگزار می گردد ، اداره کل راه آهن اصفهان با کسب مقام برتر و تندیس ارتقا بهره وری  از بین ۵۷ دستگاه و سازمان دولتی و اجرایی استان با بررسی و ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان  به عنوان یکی از ادارات شاخص استان اصفهان شناخته و برگزیده شد.
شایان ذکر است این تقدیر در نهمین همایش ” تقدیر از دستگاههای برتر در چرخه استقرار بهره وری” و درسالن همایشهای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور برخی از مقامات استانی و مدیران کل دستگاههای دولتی و اجرایی صورت پذیرفت .در متن این تقدیر نامه آمده است در شرایط متغییر و پیچیده امروزی که بر محیط اقتصادی ، اجتماعی و کسب و کار سازمانها ، موسسات دولتی و غیر انتفاعی و شرکتهای خصوصی حاکم است. یکی از عوامل که میتواند به بقا و رشد آنها کمک کند ، موضوع بهره وری میباشد.
بهره وری به عنوان یک فرهنگ و یک نگرش عقلایی به کار تلقی میگردد که هدف آن هوشمندانه تر کردن فعالیتها برای دستیابی به عملکرد بهتر و متعالی سازمانی است.
سید رضا سادات حسینی در خلال این همایش گفت: استقرار مدیریت چرخه بهره وری ، فرصت مغتنمی ایست به منظور تحقق هرچه بیشتر معیار های ارتقا بهره وری و رشد و دست یابی به اهداف عالی سازمان و حرکت به سمت اجرای  برنامه اصل ششم توسعه ، که از اهداف اصلی این شرکت میباشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.