تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 27361

کشف بسته های تریاک از صندوق عقب پژو

کشف بسته های تریاک از صندوق عقب پژو

به گزارش دنیای اسرار_ فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از ۲۰۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی طی بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ خبر داد. سرگرد “هادی کیان مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین” در راستای مقابله بی امان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_ فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از ۲۰۸ کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی طی بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرگرد “هادی کیان مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین” در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ حین کنترل  و نظارت هوشمندانه خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به ایست ماموران با سرعت به سمت جاده خاکی حاشیه جاده رفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از صندوق عقب آن ۲۰۸ کیلو و ۸۴۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل آن به مرجع قضائی گفت: طرح ها و برنامه های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر با شدت و جدیت تمام انجام می شود و ماموران پلیس با تلاش خود اجازه نخواهند داد سوداگران مرگ به هدف خود که کسب منفعت طبی با آلوده کردن جوانان این مرز بوم است، دست یابند.#

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.