تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 30083

کشف محموله قاچاق از یک باغ

کشف محموله قاچاق از یک باغ

به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله بزرگی از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله بزرگی از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق در یکی از باغ های حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل مراجعه و در بازرسی از این مکان مقادیر زیادی انواع کالا شامل۹ هزار و ۱۳ عدد ابزارآلات، ۲ هزار و ۲۴۵ عدد ظروف آشپزخانه،هزار و ۲۰۷ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۲ هزار و ۵۰ عدد لوازم التحریر، ۷۴کیسه خلال دندان به وزن ۲هزار و ۶۶۴ کیلو ، بذرگیاه به وزن هزار و ۳۰ کیلو و عود فله ای به وزن ۹۰کیلو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال تخمین زده شده است از توقیف این کالاها و تحویل آنها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالک کالاها در دستور کار قرار گرفته است.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.