تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 14540

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار تخلیه بار خبر داد. سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه

Print Friendly, PDF & Email

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بازرسی از انبار تخلیه بار

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار تخلیه بار خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از انبارهای تخلیه بار را اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۹ کیسه پوشاک خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد و محموله توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد. سرپرست پلیس آگاهی اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن ، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.