تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 32542

کشف مواد محترقه غیر مجاز در اصفهان

کشف مواد محترقه غیر مجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف۳۹ هزار و۷۲۵ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری ۵ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری،

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف۳۹ هزار و۷۲۵ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری ۵ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص نگهداری و توزیع گسترده مواد محترقه در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از ۵ باب مغازه تعداد۳۹ هزار و ۷۲۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطر نشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌ کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.