تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 10926

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پودر لباسشویی خارجی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ“حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و

Print Friendly, PDF & Email

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پودر لباسشویی خارجی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ“حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی ازانبارهای تخلیه بار را اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۱۷۵ کیسه ۱۰ کیلوگرمی و ۴۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی پودر لباسشویی خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است. سرپرست پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق ، زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.