تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 29655

کشف یک تُن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در اصفهان/انهدام باند فروش قرص های لاغری آلوده به شیشه

کشف یک تُن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در اصفهان/انهدام باند فروش قرص های لاغری آلوده به شیشه

به گزارش دنیای اسرار:_ فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تُن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد. سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی استان اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:_ فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تُن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی استان اصفهان در برابر ایادی استکبار که با توزیع مواد افیونی به دنبال آلوده کردن جوانان جامعه ما هستند با تمام توان ایستاده و از حقوق مردم دفاع می کنند.
وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود ۲ باند قاچاق مواد مخدر را در محورهای شرقی استان شناسایی و منهدم کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای این باندها را ۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از قاچاقچیان دستگیر شده ۴ دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ و سمند توقیف و بالغ بر یک تُن و ۶۰۰ کیلو مواد مخدر شامل یک تُن و ۱۴۶کیلو تریاک، ۴۴۶کیلو حشیش، ۵ کیلو هروئین و ۳ کیلو شیشه کشف شد.
سردار میرحیدری از اجرای ۲۱۳ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در ماه جاری خبر داد و گفت: در این طرح ها ۶۰۰نفر خرده فروش دستگیر و ۴۷۰ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ ها شدند.
انهدام باند فروش قرص های لاغری آلوده به شیشه
سردار میرحیدری در ادامه این گفت و گو اظهار داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه با خرید قرص های لاغری از فردی درفضای مجازی دچار آسیب های روحی و جسمی فراوان و اختلال در خواب شده بلافاصله تعدادی از این کپسول ها به آزمایشگاه تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر ارجاع داده شد که در نتیجه مشخص شد این قرص ها حاوی ماده مخدرصنعتی شیشه هستند.
وی افزود: این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت و با همکاری پلیس فتا باند۳ نفره ای که از طریق تبلیغ در فضای مجازی قرص های لاغری آلوده به ماده مخدر صنعتی شیشه را به فروش می رساندند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مقادیری قرص و کپسول حاوی ماده مخدر صنعتی شیشه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد سودجو و فرصت طلب با فروش این داروها، مشتریان خود را آلوده می کردند تا به آنها وابسته شده و بتوانند مرتب این قرص ها را از آنها خریداری کنند.
سردار میرحیدری در خاتمه با هشدار در خصوص این گونه سؤاستفاده ها عنوان داشت: به شهروندان توصیه می کنیم داروهای مخصوص لاغری را فقط از پزشکانی که تجویز می کنند و ان هم از داروخانه های معتبر و دارای مجوز خریداری کرده و از این گونه داروها که در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شوند خودداری کنند. همچنین از شهروندان می خواهیم که مشاهدات خود از فروش بدون مجوز دارو در فضای مجازی و حقیقی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا متخلفان برخورهای قانونی صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.