تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 17225

کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در اصفهان

کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد. سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان “مبارکه” مطلع شدند سوداگران مرگ

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان “مبارکه” مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به اصفهان می باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه ۳ خودروی سبک از قاچاقچیان شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه متوقف شدند که در بازرسی از ۲ خودرو ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از خودروها راه پاکن و ۲ خودروی دیگرحامل محموله افیونی بودند بیان داشت: در این عملیات ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ مقابله می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.