تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 9766

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا” به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک ودستگیری یک نفردراین خصوص خبر داد. سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید”امامی” شهرستان “شهرضا”، حین کنترل خودروهای عبوری به یکپژو۲۰۶ که از جنوب کشور

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک ودستگیری یک نفردراین خصوص خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید”امامی” شهرستان “شهرضا”، حین کنترل خودروهای عبوری به یکپژو۲۰۶ که از جنوب کشور به مقصد یکی از استان های غربی حرکت می کرد، مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از اینخودرو، مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیرو پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.