تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۵۳
کد خبر : 10404

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که اقدام به تولید و ساخت داروهای خارجی غیرمجاز می کرد و کشف محموله بزرگ داروهای گیاهی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه وی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسن نیکبخت” با اعلام

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که اقدام به تولید و ساخت داروهای خارجی غیرمجاز می کرد و کشف محموله بزرگ داروهای گیاهی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسن نیکبخت” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری، تولید و ساخت داروهای خارجی غیر مجاز می کند، تحقیقات در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی هایلازم با اخذ مجوز مقام قضائی به محل اعزام شدند. در این هنگام متهم با مشاهده مامورانقصد فرار داشت که با هوشیاری و اقدام سریع ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ نیکبخت اظهار داشت: در بازرسی صورتگرفته از منزل متهم، محموله بزرگی شامل داروهای گیاهی و اقلام دیگر نظیر قهوه ومواد دارویی خارجی قاچاق کشف شد که ارزش آن ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغبر ۲۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه متهم با توجه به عدم رعایت موازین علمی و بهداشتی و هیچ گونه کنترل و نظارتی اقدام به ساخت و تولید داروهای متفاوت می کرده عنوان داشت: با اعترافات این دکتر قلابی یک کارگاه تولید داروی متعلق به وی در شهرستان مبارکه هم شناسایی و کلیه تجهیزات آن توقیف و محل نیز با حکم مقام قضائی پلمپ شد. سرهنگ نیکبخت  از کشف حجم وسیعی از داروهای خارجی غیر مجاز در این کارگاه خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی توسط کارآگاهان اداره پلیس آگاهی و کارشناسان اداره بهداشت کماکان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.