تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر : 16541

کشف ۴۰ تن مواد مخدر یک کشف بی سابقه درطول تاریخ پلیس اصفهان

کشف ۴۰ تن مواد مخدر یک کشف بی سابقه درطول تاریخ پلیس اصفهان

کشف ۴۰ تن مواد مخدر یک کشف بی سابقه درطول تاریخ پلیس اصفهان  فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری ۴۰ تن مواد مخدر کشف کرده که یک رکورد استثنایی می باشد و در طول تاریخ نیروی انتظامی در این استان فاقد سابقه بوده است . به گزارش  دنیای اسرار:سردار “مهدی معصوم

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۴۰ تن مواد مخدر یک کشف بی سابقه درطول تاریخ پلیس اصفهان

 فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری ۴۰ تن مواد مخدر کشف کرده که یک رکورد استثنایی می باشد و در طول تاریخ نیروی انتظامی در این استان فاقد سابقه بوده است .

به گزارش  دنیای اسرار:سردار “مهدی معصوم بیگی” اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم که این ایام را به سربازان حضرت “بقیه الله اعظم اروحنا فداه” و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبریک می گویم .

ویبا اشاره به اینکه در چنین ایامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مردم انقلابی ، مسلمان ،مومن و متدین ایران، یکپارچه آمدند و فریاد زدند که ما جمهوری اسلامی می خواهیمبیان داشت: وقتی که ریشه های انقلاب یا علت های ایجاد انقلاب اسلامی را بررسی میکنیم می بینیم که در شعارهای اساسی و محوری انقلاب اسلامی خواسته های مردم نهفتهاست و آنها را فریاد می زدند که یکی از آن شعارها که بعنوان ریشه انقلاب نیز یادمی شود ، شعار “استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی” بود .

این مقام انتظامی بیان داشت: انقلاب اسلامی برای کشور ما که کاملا وابسته بود و اراده سیاسی نداشت، استقلال سیاسی کامل به ارمغان آورد و امروز به جایی رسیده ایم که درپاسخ اقدام تروریستی کشور تروریستی آمریکا ، مهم ترین پایگاه نظامی آن کشور درمنطقه یعنی “عین الاسد” را مورد هدف و اصابت موشک قرار دادیم.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم کشورمان آزادی هدیه داد بطوری که امروز مهم ترین و بالاترین سطوح کشور با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند .

وی ادامه داد: علی رغم اینکه کشورمان در تحریم های مستمر قرار دارد به برکت انقلاب اسلامی و برکت خون شهیدان عزیزمان موفق شده ایم پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف داشته باشیم و کشورمان از لحاظ علمی، فناوری،  توسعه و آبادانی با دوره قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: “آینده درخشانی در پیش روی این ملت عزیز قرار دارد” ، انشاءالله با تلاش و کار جهادی و شکر گزاری خدای متعال به اهداف والاتری که شایسته مردم کشورمان است دست پیدا خواهیم کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی اشاره ای نیز به ظلم و ستم دوران طاغوت کرد و بیان داشت: شرم آور بود در کشوری که مهد تشیّع بود، مشروب فروشی ، بی بند وباری، نوچه پروری،یاغی گری و باج گیری رایج بود که به برکت انقلاب، نظام اسلامی در کشورمان ایجاد شد و گردن گردنکشان شکسته شد و اُبهت پوشالی آنان فرو ریخت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز در حوزه های مختلف دستاوردهای خوبی را بدست آورده و همه مؤلفه های امنیت در این استان بهبود و ارتقاء یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در سال جاری ۴۰ تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که یک رکورد استثنایی است و در طول تاریخ نیروی انتظامی در استان اصفهان فاقد سابقه بوده است .

سردار معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای است که کارکنان آن تلاش می کنند امنیت را که مهم ترین نیاز جامعه است برآورده کنند و این نیاز بدست نمی آید مگر با جهاد و تلاش و از خود گذشتگی وشب زنده داری و با نیت های خالص و پاک، که حتماً این چشمان بیدار و قلب های تپنده در پیشگاه خدای متعال پاداش دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.