تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۵۴
کد خبر : 12091

کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارق در “کاشان”

کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارق در “کاشان”

کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارقدر “کاشان” به گزار ش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت :در نتیجه اجرای این طرح ۲۶ سارق دستگیر و به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند. سرهنگ”علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارقدر “کاشان”

به گزار ش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت :در نتیجه اجرای این طرح ۲۶ سارق دستگیر و به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ”علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: درراستای افزایش احساس امنیت ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی پارک ها وتفرج گاه ها ، دستگیری اراذل و اوباش ، دستگیری فروشندگان مواد مخدر و سارقان اجراشد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ،۳۸۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین از دیگر دستاوردهای این طرح دستگیری ۲۶ سارق و کشف۴۰ فقره سرقت است .

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: وسایل نقلیه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان استرداد و سارقان نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان هدف پلیس از اجرای این طرح ها را ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش احساس امنیت دانست و تاکید کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلس زمینه ارتقای امنیت و احساس امنیت را فراهم می کند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.