تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 32220

کشف ۴۱ قطعه ایسیو سرقتی در”شاهین شهر”

کشف ۴۱ قطعه ایسیو سرقتی در”شاهین شهر”

فرمانده انتظامی شهرستان”شهرستان شاهین شهر و میمه”از شناسایی و دستگیری مالخر قطعات خودرو و کشف ۴۱ قطعه ایسیو مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی دستگیری یک سارق قطعات خودرو طی هفته گذشته در این شهرستان، تحقیقات جهت

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان”شهرستان شاهین شهر و میمه”از شناسایی و دستگیری مالخر قطعات خودرو و کشف ۴۱ قطعه ایسیو مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی دستگیری یک سارق قطعات خودرو طی هفته گذشته در این شهرستان، تحقیقات جهت کشف اموال سرقت شده توسط این متهم در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد سارق اموال سرقتی را به فردی که اقدام به فروش گسترده این قطعات در سایت دیوار می کرده فروخته است لذا مأموران پس از شناسایی این مالخر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف ۴۱ قطعه ایسیوی(ECU) مسروقه خودرو در بازرسی از مخفیگاه این مالخر تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان در راستای مقابله با سرقت، با تشکیل قرارگاه مقابله با مالخران اموال مسروقه، شناسایی و دستگیر مالخران و کشف اموال سرقتی مردم را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است چراکه این افراد با خرید اموال مسروقه سارقان را به تداوم اعمال مجرمانه خود ترغیب می کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.