تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 29657

کشف ۴ تن کله‌پاچه فاسد در “فلاورجان”

کشف ۴ تن کله‌پاچه فاسد در “فلاورجان”

به گزارش دنیای اسرار_فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف ۴ تن کله پاچه فاسد به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیری کله پاچه فاسد و غیربهداشتی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف ۴ تن کله پاچه فاسد به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیری کله پاچه فاسد و غیربهداشتی در یکی از سردخانه های حاشیه شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی طی هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی ماموران اداره بهداشت و جهادکشاورزی در بازرسی از این سردخانه ۴ تُن کله پاچه گوسفندی فاسد کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه ارزش کله پاچه های کشف شده از سوی کارشناسان ۲ میلیارد ریال تعیین شده، بیان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام بگیرد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.