تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر : 33619

کلاهبرداری با شگرد سرمایه گذاری در رمز ارزها

کلاهبرداری با شگرد سرمایه گذاری در رمز ارزها

  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغ سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از شهروندن کلاهبرداری می کرد خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی مراجعه یکی

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغ سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از شهروندن کلاهبرداری می کرد خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان و ارائه مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری در حوزه رمز ارز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی با مشاهده آگهی سرمایه گذاری رمز ارز در سایت دیوار با فرد آگهی دهنده تماس برقرار کرده که در ادامه فرد مذکور با مانورهای متقلبانه وی را فریب داده و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده و دیگر به تماس هایش جوابگو نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان عنوان داشت: با رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم علاوه بر کلاهبرداری از مال باخته در حال انجام کلاهبرداری های دیگر از طریق تبلیغات کسب درآمد با ترید و سرمایه گذاری رمز ارز ها در سایت های واسطه گر اینترنتی نظیر دیوار است که بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه وی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان با تبلیغ سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال از تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با توجه به شیب تند وقوع پرونده های کلاهبرداری در حوزه رمز ارزها، قبل از ورود به هر حوزه ای به ویژه رمز ارزها، با اصول و قوانین و همچنین مخاطرات آن آشنا شوند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.