تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 24121

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی باند هرمی از ۱۰۰ نفر

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی باند هرمی از ۱۰۰ نفر

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ لیدر اصلی یک شرکت هرمی که از ۱۰۰ نفر بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد خبر داد. سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پلیس

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ لیدر اصلی یک شرکت هرمی که از ۱۰۰ نفر بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت گروهی تحت عنوان بازاریابی شبکه ای غیر مجاز که اقدام به جذب افراد در پارک‌ها و اماکن عمومی می کردند مطلع و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و بکارگیری یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سرانجام تعدادی از مال باختگان را شناسایی و با راهنمایی آنان ۳ نفر از سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از شناسایی متهمان طی هماهنگی با مقام قضائی این افراد را که یک زن و ۲ مرد بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد افراد مذکور برای یک شرکت به صورت هرمی اقدام به جذب مشتری می کردند که با این ترفند موفق شدند ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰۰ نفر کلاهبرداری کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به فعالیت غیر مجاز و هرمی متهمان و حساب های گردش مالی آنان پرونده ای در این خصوص تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با غیر قانونی عنوان کردن هرگونه فعالیت هرمی در کشور از برخورد جدی پلیس با این گونه فعالیت ها خبر داد و گفت: در این گونه فعالیت ها لیدرها و سرشاخه های شرکت با مانورهای متقلبانه و تبلیغات کاذب سودهای کلان را به جیب زده و زیرشاخه ها از این سودها بی نصیب می مانند که بایستی شهروندان هوشیار بوده و سرمایه خود را در اختیار افراد مذکور قرار ندهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.