تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 24826

کلنگ زنی دو مدرسه در اشکاوند

کلنگ زنی دو مدرسه در اشکاوند

به گزارش دنیای اسرار:در آیینی با حضور سیستانی فرماندار اصفهان، مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، کلنگ احداث دو واحد آموزشی خیرساز دبستان دخترانه ۶ کلاسه و دبیرستان دخترانه متوسطه اول ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع در روستای اشکاوند از توابع بخش

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در آیینی با حضور سیستانی فرماندار اصفهان، مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، کلنگ احداث دو واحد آموزشی خیرساز دبستان دخترانه ۶ کلاسه و دبیرستان دخترانه متوسطه اول ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع در روستای اشکاوند از توابع بخش مرکزی به زمین زده شد.

گفتنی است، زمین این دو واحد آموزشی توسط خیر نیک اندیش مهندس مهدی هادی نصرآبادی اهدا و یکی از این دو واحد آموزشی توسط این خیر نیک اندیش ساخته خواهد شد.

 حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در این آیین، با بیان اینکه اقدامات خیرخواهانه خیران در کشور ما ستودنی است، اظهار داشت: خیران با اقدامات خیرخواهانه خود، یاد و نام ماندگار و جاوید برای خدمتگزاری صادقانه و بی منت در اذهان مردم خواهند داشت.

فرماندار اصفهان افزود: خدمات ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان در کشور زبان زد و شایسته تقدیر است و این روند همواره باید ادامه یابد.

سیستانی خاطرنشان کرد: علیرغم تحریم ها و تنگناهای اقتصادی موجود، حضور پرشور مردم در همه صحنه های حمایت از نظام و انقلاب و همدلی و همزبانی بین مسئولان زمینه ساز رفع بسیاری از موانع و مشکلات خواهد بود.

وی همچنین از زحمات و همکاری ارزنده رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای اشکاوند در خصوص احداث دو واحد آموزشی خیرساز مهندس مهدی هادی نصرآبادی تقدیر کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.