تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 20855

کمیته امداد یکی از پشتوانه های حمایتی مردم است

کمیته امداد یکی از پشتوانه های حمایتی مردم است

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداداصفهان: این نهاد به علت رجوع اقشار نیازمند و آبرودار جامعه یکی از پشتوانه هایحمایتی مردم است. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان و عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس

Print Friendly, PDF & Email

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداداصفهان: این نهاد به علت رجوع اقشار نیازمند و آبرودار جامعه یکی از پشتوانه هایحمایتی مردم است.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان و عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور فراهم ساختن زمینه های لازم برای حمایت بیشتر از نیازمندان، دیدار و گفتگو کردند.

مقتدایی در این دیدار کمیته امداد را به علت رجوع اقشار نیازمند و آبرودار جامعه یکی از پشتوانه های حمایتی مردم معرفی کرد و گفت: تجربه دهه های گذشته به ویژه عملکرد این نهاد در رخدادهای طبیعی و همه گیری ویروس کرونا، نشانگر افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتماد مردم سرمایه مهمی است که مجموعه کمیته امداد باید به خوبی از آن حفاظت کنند.

مقتدایی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: کمیته امداد در زمینه اشتغال فعالیت های قابل توجهی انجام داده است که باید توسط سایر بخش ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی با تمام توان آماده حمایت از کمیته امداد و فعالیت های آن است، گفت: هر چقدر بتوان زمینه های فقر را کاهش داد به این نهاد کمک کرده ایم که خدمات با کیفیت تری ارائه کند.

مقتدایی در پایان با اشاره به ارتباط خوب مدیران کمیته امداد استان با نمایندگان مردم در ادوار مختلف شورای اسلامی، تاکید کرد: به نظر می‌رسد دور جدیدی از همکاری میان نمایندگان مجلس و این نهاد آغاز شده است که منافع آن به کل استان خواهد رسید و امیدواریم که این همکاری ها به صورت چند بعدی استمرار یابد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این دیدار ضمن تشریح خدمات ارائه شده توسط این نهاد به نیازمندان اصفهانی به معرفی آخرین طرح های حمایتی در دست اجرا پرداخت و گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید سعید غدیر خم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت.

زارع افزود: در این مرحله از رزمایش، طرح اطعام و احسان حسینی اجرا شده و می شود که تاکنون نتایج قابل توجهی از جمله توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۵۰ هزار سبد کالا به دنبال داشته است.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی گفت: امسال علی رغم همه گیری ویروس کرونا، با در نظر گرفتن همه الزامات بهداشتی و با تاکید بر روش های غیر حضوری، جشن عاطفه ها را برگزار خواهیم کرد که شروع عملیات آن از بیست و دوم شهریور ماه خواهد بود و تا یازدهم مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

زارع در پایان تاکید کرد: بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول تحصیل هستند و انشاالله با همراهی مردم و همت خیران در جشن عاطفه های امسال اقلام ضروری به ویژه در حوزه آموزش غیر حضوری برای این فرزندان تامین خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.