تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر : 11457

کم مصرف ها تشویق می شوند، پرمصرف ها جریمه

کم مصرف ها تشویق می شوند، پرمصرف ها جریمه

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان خبر داد؛ کم مصرف ها تشویق می شوند، پرمصرف ها جریمه به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تشویق مشترکین کم مصرف و جریمه مشترکین پر مصرف در تابستان امسال خبر داد. رضا رضایی گفت: بر اساس بخشنامه جدید شرکت

Print Friendly, PDF & Email

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان خبر داد؛

کم مصرف ها تشویق می شوند، پرمصرف ها جریمه

به گزارش دنیای اسرار:معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تشویق مشترکین کم مصرف و جریمه مشترکین پر مصرف در تابستان امسال خبر داد.

رضا رضایی گفت: بر اساس بخشنامه جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشترکین مسکونی که مصرف آب سال گذشته آن ها زیر الگوی مصرف بوده است در صورت ادامه روند کاهش مصرف خود در ماه های خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه سال جاری، مشمول تخفیف آب بهاء می شوند.

وی گفت: پاداش مشترکینی که مشمول این تخفیف می شوند، به صورت بستانکار در قبض آب بهای آن ها ثبت و اعمال می شوند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به افزایش مصرف آب در     ماه های گرم پیش رو اشاره کرد و گفت: این شرکت از همه شهروندان به ویژه مشترکین پر مصرف انتظار دارد با  به کارگیری روش های مدیریت مصرف، این شرکت را در تامین و توزیع عادلانه و پایدار آب بین قشرهای مختلف مردم یاری کنند.

وی با اشاره به جرائم در نظر گرفته برای مشترکین پرمصرف افزود: اگر مشترکین کاربری های غیر مسکونی بیش از ظرفیت قراردادی مندرج در قبض آب بهای خود، آب مصرف کنند حداقل سه برابر تعرفه آن کاربری جریمه خواهند شد.

رضایی در پایان سخنانش گفت: استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب، کاهش مدت زمان استحمام، باز نگذاشتن جریان مداوم آب، نصب سایه بان بر روی کولر و آبیاری باغچه و فضای سبز منازل در ساعات ابتدایی صبح یا پایانی شب از جمله روش های مدیریت مصرف بهینه آب است که شهروندان می توانند آن ها را به کار بسته تا مشمول جریمه های آب بهاء نشوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.