تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 25178

کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، از ۱ تا ۴ شهریورماه به صورت برخط برگزار می‌کند. دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبر‌گفت: هدف از برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک‌دانان کشور در یک سال اخیر و

Print Friendly, PDF & Email



انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، از ۱ تا ۴ شهریورماه به صورت برخط برگزار می‌کند.

دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبر‌گفت: هدف از برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک‌دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه‌های مختلف علم فیزیک است.

به گزارش دنیای اسرار،دکتر آذر تفریحی افزود: در این کنفرانس، سخنرانی‌های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف از جمله   فیزیک‌ ذرات‌ بنیادی‌ و میدان ها،  فیزیک‌ هسته‌ای،‌ فیزیک‌ اتمی‌ و مولکولی‌،‌الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک‌کلاسیک و دینامیک‌ شاره‌ها، فیزیک گازها، پلاسماها و‌تخلیه‌‌های الکتریکی، ماده‌ چگال‌، فیزیک‌ میان‌رشته‌ای و حوزه‌هایی‌ از‌ علم‌ و فنّاوری‌ که با آن مرتبط‌اند و همچنین نجوم‌ و اخترفیزیک ارائه می‌شود.

استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، تأکید کرد: محققان و پژوهشگران کشور، می توانند تا ۱۵ اردیبهشتماه مقالات خود را از طریق سامانه انجمن فیزیک ایران ارسال نمایند. همچنین، مجموعه‌ای از دستاوردهای پژوهشی  در این کنفرانس به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

بنابراعلام دبیرخانه این رویداد علمی، ثبت نام درکنفرانس سالانه فیزیک ایران جهت بهره مندی از سمینارها و سخنرانی های جانبی، تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به وبگاه این کنفرانس به نشانی https://www.psi.ir/farsi.asp?page=physics1400 امکان پذیر است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.