تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 28439

گازرسانی به گلخانه های روستای مبارکه به بهره برداری رسید.

گازرسانی به گلخانه های روستای مبارکه به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه گازرسانی به مجموعه گلخانه های روستای مبارکه با حضور معاون امورعمرانی استاندار، مدیر کل امور روستایی استانداری، مدیرعامل شرکت گاز استان و معاونین، فرماندار، بخشداران، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان تیران و کرون برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار، در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به مجموعه گلخانه های

Print Friendly, PDF & Email

بهره برداری از پروژه گازرسانی به مجموعه گلخانه های روستای مبارکه با حضور معاون امورعمرانی استاندار، مدیر کل امور روستایی استانداری، مدیرعامل شرکت گاز استان و معاونین، فرماندار، بخشداران، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان تیران و کرون برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار، در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به مجموعه گلخانه های روستای مبارکه از توابع شهرستان تیران، معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به کمبود آب در فلات مرکزی کشور، توسعه کشاورزی از طریق گلخانه ها را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: گاز طبیعی برای توسعه صنعت گلخانه داری حائز اهمیت و زیربنایی است.

مهران زینلیان، همچنین با تاکید بر ظرفیت های گردشگری موجود در منطقه، افزود: ایجاد شهرک های گلخانه ای یکی از راه های توسعه گردشگری است و نعمت گازطبیعی در شهرک های گلخانه ای که توانسته زمینه ی توسعه ی کشاورزی، گردشگری و اشتغالزایی را فراهم کند جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

در ادامه سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز، با اشاره به اینکه همسو با تأمین گاز بخش خانگی، توجه به بخش صنعت و بویژه کشاورزی برای این شرکت اهمیت بالایی دارد، اظهار داشت: مجتمع گلخانه ای روستای مبارکه با ۱۵ هزار متر شبکه گذاری، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهندس علوی، افزود: پایداری گازرسانی در فصل زمستان دغدغه شرکت گاز است اما تحقق این امر به همکاری وتوجه مشترکین در مصرف بهینه و منطقی نیاز دارد.

همچنین، فرماندار تیران وکرون با اشاره به هوای پاک این شهرستان و نبود آلودگی و توسعه صنعت گلخانه ای در این شهرستان افزود: گلخانه ها در بحث زیر ساخت بعضاً دچار مشکل گاز بودند که خوشبختانه با همکاری شرکت گاز، در این بخش توانسته ایم صنعت پاک را بخوبی گسترش دهیم.

گفتنی است ، شهرستان تیران و کرون با بیش از ۶۰۰ واحد گلخانه ای قطب این صنعت در استان اصفهان محسوب می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.