تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
کد خبر : 8061

گرامیداشت روز شهردار در شهرداری فلاورجان

گرامیداشت روز شهردار در شهرداری فلاورجان

گرامیداشت روز شهردار در شهرداری فلاورجان به گزارش دنیای اسرار به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛۲۵ اسفند ماه به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید مهندس مهدی باکری که در مقام شهردار ارومیه در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمت نموده بود، روز شهردار نامیده شده است. لذا به همین

Print Friendly, PDF & Email

گرامیداشت روز شهردار در شهرداری فلاورجان


به گزارش دنیای اسرار به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛
۲۵ اسفند ماه به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید مهندس مهدی باکری که در مقام شهردار ارومیه در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمت نموده بود، روز شهردار نامیده شده است. لذا به همین مناسبت ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، معاونین و کارکنان شهرداری با حضور در دفتر شهردار این روز را حضوراً به ایشان تبریک گفته و همچنین با اهداء لوح سپاس از زحمات شهردار فلاورجان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در این مراسم شهردار فلاورجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهندس مهدی باکری چنین گفت: بدون شک دستاوردهایی که امروز در شهر شاهد آن هستیم محقق نمی شد مگر با همکاری و همدلی صمیمانه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین پیگیری های مجدانه از جانب مدیران و کارکنان شهرداری، که در جای خود شایسته تقدیر است.
مهندس جواد نصری در خاتمه با توجه در پیش بودن سال نو، سالی خوب، پر برکت و مملوء از شادی و نشاط را در سایه سار الطاف خداوندی و عنایات خاصه حضرت ولیعصرآقا امام زمان(عج) برای جمع حاضر و شهروندان شهر فلاورجان آرزو نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.