تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 16590

گردشگری اولویت اول استان اصفهان است

گردشگری اولویت اول استان اصفهان است

گردشگری اولویت اول استان اصفهان است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و دارا بودن ویژگی‌های اقلیمی متفاوت و خاص باید مسافران نوروزی در همه مناطق این استان گردشگرپذیر توزیع شود. به گزارش دنیای اسرار، حجت‌الله غلامی در سومین جلسه ستاد اجرای خدمات سفر نوروزی استان، اظهار داشت: با

Print Friendly, PDF & Email
گردشگری اولویت اول استان اصفهان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و دارا بودن ویژگی‌های اقلیمی متفاوت و خاص باید مسافران نوروزی در همه مناطق این استان گردشگرپذیر توزیع شود.
به گزارش دنیای اسرار، حجت‌الله غلامی در سومین جلسه ستاد اجرای خدمات سفر نوروزی استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه گردشگری اولویت اول این استان است از این رو باید از بازه سفرهای نوروزی برای رونق اقتصادی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: قبل از آغاز سفرهای نوروزی باید مقدمات فعالیت‌ها را فراهم کنیم تا با آغاز سفرها حداکثر استفاده و بهره را ببریم که لازمه آن جذب و ساماندهی سفرهاست.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که اصفهان به عنوان چهارراه عبوری باشد بلکه باید ماندگاری سفر (حداقل یک هفته) را برنامه‌ریزی کنیم.
غلامی با بیان اینکه باید بسته‌هایی از پروژه‌های خاص را برای شهرستان‌ها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با توانمندی‌ها و جاذبه‌های خاص موجود در شهرستان توزیع سفر صورت بگیرد که اصفهان را هرچه بیشتر در بازه سفرهای نوروز بشناسانیم.
وی با اشاره به موضوع ایمنی سفرها، گفت: اگر سفرها ایمن نباشد سابقه و رزومه نامطلوب از ایمنی سفر در سطح استان خواهیم داشت که جلسه ایمنی سفر برگزار و ۱۴ بند اساسی در راستای ایمنی سفر از وسایل حمل و نقل عمومی تا راه آهن و سواری‌های شخصی در نظر گرفته شد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.