تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 11188

گردهمایی نوجوانی نوجویی

گردهمایی نوجوانی نوجویی

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان: گردهمایی بزرگ نوجوانان با عنوان «نوجوانی، نوجویی» با رویکرد نوین تفریحی – آموزشی برگزار می شود/ برپایی ۶۰ غرفه از سوی بخش خصوصی در نمایشگاه جانبی مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: گردهمایی بزرگ نوجوانان با عنوان «نوجوانی، نوجویی» با رویکرد نوین تفریحی – آموزشی فردا و پس فردا (پنجشنبه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان:

گردهمایی بزرگ نوجوانان با عنوان «نوجوانی، نوجویی» با رویکرد نوین تفریحی – آموزشی برگزار می شود/ برپایی ۶۰ غرفه از سوی بخش خصوصی در نمایشگاه جانبی

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: گردهمایی بزرگ نوجوانان با عنوان «نوجوانی، نوجویی» با رویکرد نوین تفریحی – آموزشی فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه) با حضور نوجوانان شهر اصفهان در باغ غدیر برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار، رضا اخوان با اشاره به اینکه در راستای سیاست های ارائه شده از سوی شورای شهر و شهردار اصفهان، برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اجتماعی در سطح منطقه ۴ نیز با بررسی چالش های سال های قبل در حوزه این گونه برنامه ها به رویکردی نوین برای اجرای برنامه های فرهنگی دست یافته ایم، اظهار کرد: این برنامه های براساس پتانسیل ها و بافت اجتماعی متنوع منطقه بوده است.

وی ادامه داد: در همین زمینه امکان سنجی محلات برای اجرای برنامه های فرهنگی از سوی کارشناسان و معاونت فرهنگی منطقه ۴ انجام شده است و با توجه به اینکه قدیمی ترین محله شهر اصفهان و به نوعی مدرن ترین محله این شهر در بافت مسکونی منطقه ۴ جای گرفته است، برنامه ها نیز به تناسب این بافت ها تدوین و اجرا شده و می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی منطقه در مکان باغ غدیر و برنامه های پراکنده در محلات سطح منطقه، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی منطقه در دوره جدید مدیریت شهری با دریافت ایده ها از سوی صاحب نظران و نخبگان این عرصه تدوین می شود تا ارتقای سطح کیفی اطلاعات شهروندان در زمینه های مختلف آموزشی فراهم شود.

وی با بیان اینکه با همین رویکرد در سال ۹۷، ۱۳۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محلات منطقه ۴ شهر اصفهان برگزار شد، گفت: برنامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن نمایشگاه های بین المللی اصفهان با حضور سه هزار نفر از شهروندان و اجرای گروه فلارمونیک اصفهان و ویژه برنامه ماه رمضان با عنوان «نزدیک تر بیا احمد» در قالب تلفیقی از کارهای هنری و مناسبتی با حضور شهردار اصفهان و استاد حمید، از جمله برنامه های است که با رویکرد نوین آموزشی و جذاب برگزار شد.

اخوان با بیان اینکه در راستای تداوم همین گرایش، گردهمایی بزرگ نوجوانان با عنوان «نوجوانی، نوجویی» در دو بخش نمایشگاهی با رویدادهای متنوع و در قالب یک برنامه صحنه ای در تاریخ ۳۰ خرداد ماه با حضور دکتر علی عبدالعالی برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه علمی – تفریحی با نام «یادگیری با طعم لذت» فضایی را برای آزمایشات فیزیک و شیمی ویژه نوجوانان فراهم می کند که شهرداری منطقه ۴ در زمینه فراهم کردن وسایل مورد نیاز آزمایش ها همکاری می کند.

وی ادامه داد: پیش بینی ما استقبال حدود چهار هزار نفری شهروندان از این برنامه است و برای اطلاع رسانی با اداره آموزش و پرورش استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و نهادهای مرتبط دیگر مکاتبه شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری این برنامه نمایشگاهی از ساعت ۱۸ تا ۱۱ شب به مدت دو روز در محل باغ غدیر اصفهان، با حضور ۶۰ شرکت کننده برپا می شود، اظهار کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه فعالان حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و علمی هستند که می توانند در این فضا امکانات و کلاس های آموزشی خود را به نوجوانان و خانواده های آنها معرفی کنند.

وی با بیان اینکه برنامه «نوجوانی، نوجویی» با هدف کاهش تصدی گری شهرداری و افزایش تسهیل گری برای حضور بخش خصوصی تدارک دیده شده است، افزود: برخی مراکز آموزشی و فرهنگی شهر گمنام هستند و نیاز به معرفی به شهروندان دارد که این نمایشگاه یک فرصت انتخاب را در اختیار مردم قرار می دهد.

اخوان با اشاره به اینکه حضور مشارکت کنندگان مختلف در نمایشگاه می تواند فضایی رقابتی برای عرضه بهتر خدمات فراهم کند، گفت: برنامه ارکستر گروه «کاغذ رنگی» متشکل از ۲۵ نفر از نوجوانان نیز از دیگر بخش های گردهمایی «نوجوانی، نوجویی» است.

وی بیان کرد: با رویدادهایی که در این برنامه تدوین شده است، لیستی از خدمات در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا رابطه میان خانواده ها و جامعه با فعالیت کانون ها، انجمن های مرد نهاد و شرکت ها و …. برقرار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.