تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 26631

گواهینامه بین المللی استاندارد HSE-MS در شرکت گاز استان اصفهان تمدید شد

گواهینامه بین المللی استاندارد HSE-MS در شرکت گاز استان اصفهان تمدید شد

گواهینامه بین المللی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان در ممیزی مراقبتی دوم به مدت یک سال تمدید شد. به گزارش  دنیای اسرار:، ممیزان شرکت IMQ در طول دو روز به ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در حوزه استانداردهای جهانی HSE-MS پرداختند و در نهایت گواهینامه بین

Print Friendly, PDF & Email


گواهینامه بین المللی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS شرکت گاز استان اصفهان در ممیزی مراقبتی دوم به مدت یک سال تمدید شد.

به گزارش  دنیای اسرار:، ممیزان شرکت IMQ در طول دو روز به ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در حوزه استانداردهای جهانی HSE-MS پرداختند و در نهایت گواهینامه بین المللی سیستم مذکور براساس مدل OGP بار دیگر تمدید گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه، این شرکت برای نخستین بار در سال ۱۳۸۸ نسبت به استقرار و اخذ گواهینامه مذکور اقدام و طی سال های گذشته در راستای ماموریت، چشم انداز و خط مشی خود نسبت به نگهداشت و بهبود آن تلاش کرده است گفت: توجه به سلامت به ویژه سلامت روانی و ایمنی افراد، پیش نیاز صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری هرسازمان و شرکت است.

وی، همچنین با تاکید براهمیت استقرار سیستم های مدیریتی و لزوم سرعت بخشیدن و تداوم هرچه بیشتر تحقق اهداف HSE-MS افزود:باید فرهنگ HSE با تکیه بر آموزش و نظارت در همه پروژه ها، فعالیتها و مناطق توسعه و با ایجاد سیستمی مناسب، شرایط بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را به طور نظام مند ارزیابی کنیم و حوادث و آسیب ها را از طریق حذف شرایط ناایمن و ارتقای سلامت افراد به صفر برسانیم.

مهندس علوی، در مورد نقش HSE در رفتار سازمانی عنوان کرد: تلاشهای این واحد به صورت بنیادی با برنامه ریزی مدون از سال ۱۳۸۸ شروع شد و رو به رشد است که نشانگر برنامه ریزی صحیح و پایش متمرکز و از پیش تعیین شده در جهت نیل به اهداف سازمانی و ایمن سازی سیستم است.

لازم به ذکر است، بر اساس گزارش سرممیز در جلسه اختتامیه این ممیزی، مواردی نظیر وجود ساختارمناسب مدیریت ریسک، چابک و انعطاف پذیر بودن سازمان در مواجهه با شرایط اضطراری، برنامه ریزی، مدیریت صحیح واجرای اقدامات اثربخش در حوزه مانورها و استفاده از تکنولوژی های جدید … به عنوان مهمترین دلایل تمدید گواهینامه مذکور اشاره شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.