تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 24321

گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان برای صادرات محصولات به اتحادیه اروپا تمدید شد

گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان برای صادرات محصولات به اتحادیه اروپا تمدید شد

به گزارش دنیای اسرار:گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصولات به این کشورها برای هفتمین سال متوالی تمدید شد . سیدحسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر شرکت ضمن اعلام خبر فوق گفت : ممیزی سالیانه گواهینامه نشان CE توسط سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا ،

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصولات به این کشورها برای هفتمین سال متوالی تمدید شد .

سیدحسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر شرکت ضمن اعلام خبر فوق گفت : ممیزی سالیانه گواهینامه نشان CE توسط سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا ، طی دو روز بدون اعلام عدم انطباق عمده با موفقیت انجام شد .

با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران شیوع کرونا این ممیزی با استفاده از بستر اینترنت و بصورت از راه دور (Remote audit) صورت پذیرفت .

وی افزود : مهمترین هدف نشان CE حصول اطمینان مصرف کنندگان اروپایی نسبت به انطباق محصولات با الزامات مربوطه می باشد و دریافت این گواهینامه برای تولید کنندگان محصولات به معنی گواهی امکان عرضه محصولات مورد نظر به اتحادیه اروپا خواهد بود و الصاق این نشان بر کلیه محصولات وارداتی به اتحادیه اروپا الزامی می باشد .

دیباجی از معاون برنامه ریزی و توسعه و کلیه مدیریت هایی که در انجام موفقیت آمیز این ممیزی همکاری داشتند ، خصوصاً مدیریت های آزمایشگاه مرکزی ، نورد ، فولادسازی ، اتوماسیون و ارتباطات ، امور فنی و برنامه ریزی تولید ، بازاریابی و صادرات ، مهندسی فروش و توسعه بازار ، نسوز ، بازاریابی و فروش داخلی و فن آوری اطلاعات تشکر و قدردانی کرد.

در این ارتباط محسن شهسواری سرپرست تضمین کیفیت ذوب آهن گفت : صدور محصولات تولیدی این شرکت به اتحادیه اروپا منوط به انطباق این محصولات با استاندارد EN۱۰۰۲۵ می باشد که در این راستا شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به منظور امکان دستیبابی به این بازار نسبت به اخذ این نشان اقدام و مجوز ورود به بازارهای اروپایی را بدست آورد . در واقع نشان CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد . به عبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.