تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 5419

گیلان در صنایع سلولزی و فولاد جزو دو استان برتر کشور است

گیلان در صنایع سلولزی و فولاد جزو دو استان برتر کشور است

گیلان در صنایع سلولزی و فولاد جزو دو استان برتر کشور است دنیای اسرار– آستارا-  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: این استان در دولت تدبیر و امید با حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت بخش خصوصی در تولید و اشتغال، به یکی از دو استان برتر کشور در صنایع سلولزی و فولاد تبدیل

Print Friendly, PDF & Email

گیلان در صنایع سلولزی و فولاد جزو دو استان برتر کشور است


دنیای اسرار– آستارا-  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: این استان در دولت تدبیر و امید با حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت بخش خصوصی در تولید و اشتغال، به یکی از دو استان برتر کشور در صنایع سلولزی و فولاد تبدیل شده است.

دنیای اسرار: فرهاد دلقپوش شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح مجتمع آبدرمانی آستارا افزود: دولت با حمایت، هدایت و نظارت بر بخش خصوصی، انگیزه سرمایه گذاری و مشارکت آنها در طرح ها را تقویت می کند و حوزه صنعت و تجارت استان نیز رونق دارد.
وی بیان کرد: تسهیلات سرمایه در گردش، بدون محدودیت به متقاضیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف اختصاص می یابد تا بدون دغدغه فعالیت کنند.
وی ادامه داد: باید با اتکا به ظرفیت های ارزشمند گیلان و با سرمایه گذاری مطمئن، امنیت اقتصادی مردم را فراهم کنیم تا زمینه تولید، سازندگی و توسعه ایجاد شود.
دلقپوش گفت: ۴۰ درصد بار اشتغالزایی بر عهده وزارت، صنعت، معدن و تجارت است و سه هزار و ۱۲ واحد تولیدی با ۳۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال و آمار شاغلان، براساس مجوزهای تاسیس و پروانه های بهره برداری حدود ۸۵ هزار نفر است.
رئیس سازمان صمت گیلان افزود: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به رونق تولید در استان اختصاص یافت و این استان در رفع موانع تولید، رتبه نخست و در اختصاص منابع مالی به واحدهای تولیدی رتبه هشتم کشور را دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.