تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 31676

یونیت های ۱۰ میلیاردی قاچاق در باربری

یونیت های ۱۰ میلیاردی قاچاق در باربری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در اجرای

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس از یک باربری خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، در عملیاتی هوشمندانه از دپوی کالای قاچاق در انبار یک باربری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی در حضور متصدی باربری از محل بازرسی و در نتیجه این عملیات ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی خارجی که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش یونیت های قاچاق را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: کالا های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و متصدی انبار هم دستگیر و همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.