تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 31129

یکی از نمودهای تفکر بسیجی خدمت خالصانه است

یکی از نمودهای تفکر بسیجی خدمت خالصانه است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان: یکی از نمودهای تفکر بسیجی خدمت خالصانه است مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: گسترش فرهنگ خدمت خالصانه در قالب تفکر بسیجی، قطعا دارای برکات زیادی برای جامعه است و مایه جذب افراد به بسیج خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی در جلسه شورای پایگاه بسیج این مجموعه با اشاره

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:

یکی از نمودهای تفکر بسیجی خدمت خالصانه است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: گسترش فرهنگ خدمت خالصانه در قالب تفکر بسیجی، قطعا دارای برکات زیادی برای جامعه است و مایه جذب افراد به بسیج خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی در جلسه شورای پایگاه بسیج این مجموعه با اشاره به ویژگی های یک فرد بسیجی اظهار کرد: خدمت خالصانه و جدیت در انجام وظایف کاری، یکی از بارزترین ویژگی های یک فرد بسیجی است و هر فرد منتصب به این شجره طیبه باید با فعالیت موثر و خالصانه در حیطه وظایف خود، باعث افتخار بسیج و بسیجیان باشد.

وی افزود: حضور پررنگ بسیج باید در همه حوزه ها از جمله: اقدامات فرهنگی- اجتماعی، فعالیتهای سازمانی مرتبط به جامعه، فضای مجازی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مشهود باشد و در مواقع ضروری  به عنوان یک توان بالقوه، بتوان از ظرفیت های آن استفاده کرد.

قربانی اهتمام بسیج به مسائل فرهنگی را از اوجب واجبات دانست و بیان کرد: یکی از موضوعاتی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست بحث فضای مجازی است که باید بسیج در این زمینه با برنامه ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت های انسانی موجود، زمینه را برای اشاعه فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی در این فضا فراهم کند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به ظرفیت های ذاتی و منحصر به فرد بسیج عنوان کرد: ظرفیت بی بدیل بسیج طی این سال ها به استقلال، توسعه و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرد و خوشبختانه دیدیم که همین گسترش تفکر بسیجی در منطقه توانست باعث ریشه کن شدن تروریسم سازمان یافته ای نظیر داعش شود.

گفتنی است،  رامین خمسه فرمانده پایگاه بسیج مقاومت مخابرات منطقه اصفهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ مدیر منطقه از فعالیت های بسیج، گزارشی از اقدامات این پایگاه در سال جاری ارائه نمود.

لازم به ذکر است، در پایان با اعطای هدایایی  از اقدامات آقایان محمدیان، بشارت و تبریزیان در راستای فعالیت های بسیج مخابرات تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.