تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 27567

یک میلیون و ۴۲۱ هزارمین انشعاب آب در استان اصفهان نصب شد

یک میلیون و ۴۲۱ هزارمین انشعاب آب در استان اصفهان نصب شد

برگزاری آئین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد نصب نخستین انشعاب آب در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:در آئین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد نصب نخستین انشعاب آب در اصفهان، یک میلیون و ۴۲۱ هزارمین انشعاب آب در استان اصفهان نصب شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این مراسم با اشاره به واگذاری

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری آئین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد نصب نخستین انشعاب آب در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:در آئین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد نصب نخستین انشعاب آب در اصفهان، یک میلیون و ۴۲۱ هزارمین انشعاب آب در استان اصفهان نصب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این مراسم با اشاره به واگذاری یک میلیون ۴۲۱ هزارمین انشعاب آب گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم اکنون ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستا در استان اصفهان  با جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۶۳ هزار نفر از آب شرب سالم و بهداشتی  برخوردار هستند.

هاشم امینی افزود: قبل از انقلاب، اصفهان فاقد تصفیه خانه آب بود در حالیکه هم اکنون استان اصفهان دارای سه تصفیه خانه آب و ۲۶ تصفیه خانه فاضلاب است.

وی گفت: در سال ۱۳۴۵ تجهیزات نصب انشعاب آب از آلمان وارد کشور می شد، در حالی که هم اکنون بیش از ۸۵ درصد تجهیزات صنعت آبفا در داخل کشور تولید و تامین می شود.

امینی با اشاره به نصب نخستین انشعاب آب در شهر اصفهان در چهارم آبان ماه سال ۱۳۴۵ گفت: ازآن زمان تاکنون آبفای اصفهان بدون وقفه خدمات زیربنایی و اساسی همچون تامین آب شرب و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی به استفاده از فناوری های نوین با هدف ارتقا خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: آبفای استان اصفهان با استفاده از سامانه های تله متری، تله کنترل و پایش هوشمند فشار آب درصدد ارتقا خدمات بیش از گذشته به مردم است.  

امینی استمرار خدمات پایدار به مشترکین را امری ضروری دانست و اعلام کرد: با تشکیل مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو،  تامین پایدار آب شرب همه مردم به ویژه روستائیان، بیش از پیش و با قوت ادامه خواهد داشت.  در این مراسم همچنین استاد عبدالحسین جعفری؛ پیشکسوت روزنامه نگاری و احمد نعیمی؛ نخستین کارمند سازمان آب و فاضلاب اصفهان به شرح خاطرات خود از عملیات لوله گذاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب در دهه ۱۳۴۰ پرداختند. 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.