تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 28189

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را

Print Friendly, PDF & Email

دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان

یگان ویژه و نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان آماده باشند

به گزارش دنیای اسرار:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را دارند، آماده باشند و در مقابل آنها بایستند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان، اظهار داشت: مردم جامعه بدون حضور نیروهای مسلح که امنیت آنها را حفظ می کنند، امکان زندگی ندارند.
وی ادامه داد: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان بدست نیروهای مسلح تامین می شود و با حضور نیروهای مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: نیروهای مسلح همانند دیواری دور شهر هستند و شهر و کشور را امن می کنند .
وی بیان کرد: یگان ویژه در بعضی مواقع باید با دشمنان داخلی و خودی ها نبرد کند همانطور که امیرالمومنین(ع) در سه جنگ جمل، صفین و نهروان با مسلمانانی که در مقابل امام ایستاده بودند جنگید.
آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیاندازند نیروهای نظامی و انتظامی باید در مقابل آنها بایستند و با آنها مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه هر گونه تجمع باید با مجوز و بطور قانونی برگزار شود بیان کرد: تجمعات و تظاهرات مردم وقتی ادامه پیدا کند بطور قطع دشمن در آنها نفوذ خواهد کرد .
امام جمعه اصفهان افزود:کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند اما پس از یکبار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه ها و صدا و سیما ، باید به تجمعات خود خاتمه میدادند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.