تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 18115

۱۰۱ کیلو تریاک در “نائین” کشف شد

۱۰۱ کیلو تریاک در “نائین” کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از توقیف یک کامیون حامل بیش از ۱۰۱ کیلو تریاک در عملیات هوشمندانه ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ایرج کاکاوند”  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هوشمندانه از عبور یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی حامل مواد

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از توقیف یک کامیون حامل بیش از ۱۰۱ کیلو تریاک در عملیات هوشمندانه ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ایرج کاکاوند”  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هوشمندانه از عبور یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی حامل مواد افیونی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در همین راستا با کنترل محور مواصلاتی شهرستان خودروی مذکور را حین عبور از این محور شناسایی و متوقف کرده و در  بازرسی دقیق علمی و تخصصی از آن  101 کیلو و۱۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و در این رابطه نیز از  شهروندان می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.