تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 33657

۱۰۲ مانور در سطح شرکت گاز استان اصفهان طی سال ۱۴۰۱ برگزار شد

۱۰۲ مانور در سطح شرکت گاز استان اصفهان طی سال ۱۴۰۱ برگزار شد

  بیش از ۵۰ جلسه ستاد مدیریت بحران و ۱۰۲ مانور امداد، اطفای حریق، آمادگی در شرایط اضطراری و… درسطح شرکت گاز استان اصفهان در سال گذشته برگزار گردید. به گزارش  دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به برگزاری ۵۴ جلسه مدیریت بحران ناترازی گاز، گفت: طی سال گذشته ۱۰۲ مانور، ۲۰

Print Friendly, PDF & Email

 

بیش از ۵۰ جلسه ستاد مدیریت بحران و ۱۰۲ مانور امداد، اطفای حریق، آمادگی در شرایط اضطراری و… درسطح شرکت گاز استان اصفهان در سال گذشته برگزار گردید.

به گزارش  دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به برگزاری ۵۴ جلسه مدیریت بحران ناترازی گاز، گفت: طی سال گذشته ۱۰۲ مانور، ۲۰ جلسه تجزیه و تحلیل حوادث، ۳۴۸ مورد بازدید ایمنی از ادارات، ایستگاه ها و واحدهای ستادی، تجهیز خودروی بحران و انجام ۱۱۹ اقدام اصلاحی و پیشگیرانه، از جمله فعالیت های این شرکت بوده است.

وی، در ادامه با بیان اینکه جلسات مدیریت بحران به منظور تامین گاز ایمن و مستمر در روزهای سرد سال گذشته با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و همچنین به ریاست استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرعامل شرکت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزارشد، گفت: در این راستا ۲۱ تفاهم نامه همکاری در جهت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی ۱۱۴ شهر، بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه و۱۸ هزار واحد تولیدی و صنعتی منعقد گردید.

وی، همچنین به منظور آموزش نیروها درجهت مقابله با بحران بیش از ۲۹ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل و مدیریت ریسک کلاس برگزار شده است.

عسکری بیان داشت: انتخاب پیمان مشاور خدمات HSE، تهیه لوح فشرده و پیاده سازی فرآیند درس آموزی از حوادث، سامان دهی و رده بندی مراکز خدمات آموزشی دوره های عمومی و تخصصی HSE پیمان ها، برگزاری مسابقات عملیاتی، آموزشی و آمادگی امدادگران از جمله اقدامات دیگر این شرکت در حوزه مدیریت بحرا ن می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.