تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 25164

۱۰۶۶روستای استان بهره مند از گاز طبیعی

۱۰۶۶روستای استان بهره مند از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد: ۱۰۶۶روستای استان بهره مند از گاز طبیعی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه، سال گذشته ۸ روستای دیگر این استان از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: با اقدامات انجام شده هم اکنون ضریب نفوذ گازطبیعی در جمعیت روستایی استان به ۹۹٫۰۸ درصد رسیده است. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

۱۰۶۶روستای استان بهره مند از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه، سال گذشته ۸ روستای دیگر این استان از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: با اقدامات انجام شده هم اکنون ضریب نفوذ گازطبیعی در جمعیت روستایی استان به ۹۹٫۰۸ درصد رسیده است.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، اظهار داشت: تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۰۶۶ روستا از نعمت الهی گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام آباد از توابع فریدونشهر در سال جاری در حال انجام است، افزود: درحال حاضر برای اجرای خط تغذیه این پروژه، برنامه ریزی و با معرفی پیمانکار اجرای این خط هم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه، روستاها مولّد تولید محصولات کشاورزی و دامی هستند و گازرسانی به روستاها برای این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود:تعداد ۱۷۲ روستا در سطح استان باقی مانده است که از این تعداد تنها ۱۹ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که در دستور کار این شرکت برای سال جاری و ۱۴۰۱  قرار دارند و سایر روستا ها عملا  بصورت مکان مزرعه تلقی می شوند و امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد.

مهندس علوی، تصریح کرد: برنامه این شرکت بررسی گازرسانی به روستاهای بالاب ۲۰ خانوار است اما روستاهایی نیزهستند مانند کلوسه از توابع پشتکوه فریدونشهر که به دلیل صعب العبور بودن و سختی تردد و مباحث فنی و اقتصادی، امکان گازرسانی به آنها بسیار مشکل است.

وی، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تمامی ۱۱۱ شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.