تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 31113

۱۱ هزار زوج اصفهانی در صف وام ازدواج هستند

۱۱ هزار زوج اصفهانی در صف وام ازدواج هستند

معاون استاندار در ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد؛ ۱۱ هزار زوج اصفهانی در صف وام ازدواج هستند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۱۱ هزار زوج در استان اصفهان در صف دریافت وام ازدواج هستند و ضروری است پرداخت این وام از سوی بانک‌ها تسهیل شود. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا جان‌نثاری

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار در ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد؛

۱۱ هزار زوج اصفهانی در صف وام ازدواج هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۱۱ هزار زوج در استان اصفهان در صف دریافت وام ازدواج هستند و ضروری است پرداخت این وام از سوی بانک‌ها تسهیل شود.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا جان‌نثاری در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان برای مدیریت استان بسیار با اهمیت است و مصوبات جلسات نیز باید با جدیت پیگیری شود تا به نتیجه برسد، اظهار داشت: اگر پیگیری های مستمر مصوبات جواب نداد مدیری که نمی تواند میدانی و مردمی خدمت کند جای خود را به مدیران انقلابی و جهادی بدهد.

‌وی با بیان اینکه مدیران کل استان باید مباحث ستاد جوانان را با جدیت دنبال کنند و پای کار جوانان بایستند، ادامه داد: پشتیبانی از جوانان زمانی معنا پیدا می کند که به آنها میدان عمل داده شود و به نسل جوان اعتماد کنیم. ما جنگ را با جوانان پیروز شدیم چگونه امروز برخی مدیران به جوانان اعتماد نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: مکان های بلااستفاده دراختیار دستگاه‌های اجرایی در اختیار سمن ها و تشکل های جوانان قرار بگیرد. این مکان‌ها بیت المال هستند و جوان ما آینده ساز ایران اسلامی و صاحب این بیت المال است.

این مقام مسئول افزود: اماکن دولت موزه نیستند که از دسترس مردم خارج باشند. مدیریت استان اراده کرده از تمام ظرفیت های استان برای ساماندهی امور جوانان استفاده کند و باید در این مورد مدیران کل دستگاه های اجرایی همراه باشند.

وی با تأکید بر اهمیت اردوی راهیان پیشرفت، عنوان کرد: اردوی راهیان پیشرفت به صورت کلان توسط آموزش و پرورش و دانشگاه ها و با استقبال پرشمار نوجوانان و جوانان برگزار می شود اما باتوجه به ضرورت این موضوع یک سازمان مردم نهاد در استان به صورت مشخص در برگزاری این اردوها فعالیت کند.

جان‌نثاری افزود: نوجوانان و جوانان ما بایستی پیشرفت های امروز کشور را ببیند و از دستاوردهای ایران اسلامی اطلاعات به دست بیاورند. ما نیز پشتیبان و حامی اینگونه برنامه ها و اردوها خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به گزارش عملکرد پرداخت وام ازدواج در استان، گفت: مدیران عامل بانک های استان در این خصوص نسبت به کشور کم نظیر عمل کردند و جهادی تلاش می کنند تا وام های ازدواج روی زمین نمانند.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده ۱۱ هزار نفر در استان در صف وام ازدواج هستند و بایستی برای ساماندهی پرداخت این وام ها همت کنیم. هر چند که آمار بالای ازدواج در استان باعث خشنودی ماست اما پیگیری می کنیم تا پایان سال هیچ وام ازدواجی روی زمین نماند و تا حد توان به جوانان خدمت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: رکن اصلی این جلسات خدمت رسانی و تسهیل امور جوانان است. هویت بخشی و اعتماد به جوانان زمینه ساز موفقیت کشور خواهد بود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.