تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 31611

۱۲ هزار دانش‌آموز اصفهانی راهی اردوهای راهیان نور می‌شوند

۱۲ هزار دانش‌آموز اصفهانی راهی اردوهای راهیان نور می‌شوند

تا پایان سالجاری،۱۲ هزار دانش‌آموز اصفهانی راهی اردوهای راهیان نور می‌شوند  رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اعزام حدود ۱۲ هزار دانش آموز پسر و دختر دوره متوسطه از استان اصفهان به اردوی راهیان نور از امروز آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ حسین رجب‌پور افزود: در نخستین مرحله، دانش آموزان دختر با

Print Friendly, PDF & Email

 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اعزام حدود ۱۲ هزار دانش آموز پسر و دختر دوره متوسطه از استان اصفهان به اردوی راهیان نور از امروز آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ حسین رجب‌پور افزود: در نخستین مرحله، دانش آموزان دختر با ۱۱ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی اظهار داشت: حدود ۶ هزار دانش آموز دختر متوسطه از مدارس استان در قالب ۱۴ مرحله عازم اردوی راهیان نور می‌شوند که اولین مرحله امروز اعزام شدند و این برنامه تا اسفند ادامه دارد.

رجب پور گفت: در اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور دانش آموزان از شلمچه، اروند و طلاییه و امسال نخستین بار از شهرک انرژی اتمی محل اجتماع رزمندگان لشکر امام حسین (ع) دیدن می‌کنند.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در حاشیه بدرقه این دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان با حضور در اردوی راهیان نور با مناطق عملیاتی، ارزش‌های دفاع مقدس و روش و منش و سبک زندگی شهیدان آشنا می‌شوند و از آموخته‌های این اردو در زندگی خود استفاده می‌کنند.

حدود یک‌میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان مشغول به تحصیل هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.