تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 19801

۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

به جز از کاشان و آران و بیدگل؛ ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد  به گزارش دنیای اسرار:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته، به غیر از کاشان و آران و بیدگل ۱۳۵ بیمار بستری شده مبتلا به کرونا در استان اصفهان ثبت شده است. آرش نجیمی  در

Print Friendly, PDF & Email

به جز از کاشان و آران و بیدگل؛

۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

 به گزارش دنیای اسرار:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته، به غیر از کاشان و آران و بیدگل ۱۳۵ بیمار بستری شده مبتلا به کرونا در استان اصفهان ثبت شده است.

آرش نجیمی  در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان اظهار داشت: آمار کل افراد بستری مبتلا به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل در ۲۴ ساعت گذشته ۸۴۷ نفر ثبت شده است.

وی با اعلام اینکه سرعت مرگ و میر مبتلایان به کرونا در اصفهان تغییر محسوسی نداشته است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۳۵ بیمار دارای علامت و بستری شده کرونایی در استان اصفهان به جز آران و بیدگل گزارش شده که از این میان، حال ۱۶۰ نفر بد گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته، تعداد ۱۱۳ نفر هم از بیمارستان‌های استان اصفهان مرخص شده اند.

وی استفاده از ماسک را در کاهش شیب کرونا بسیار مؤثر دانست و گفت: با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک می‌توان زنجیره انتقال بیماری کرونا را شکست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.