تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 21169

۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد

۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد

معاون عمرانی وزیر کشور: ۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد یزد ـ معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه کرونا هیچ‌یک از فعالیت‌های عمرانی را تعطیل نکرد، گفت: ۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار: مهدی جمالی‌نژاد، صبح جمعه در آئین بهره برداری

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمرانی وزیر کشور:

۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد

یزد ـ معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه کرونا هیچ‌یک از فعالیت‌های عمرانی را تعطیل نکرد، گفت: ۱۸ هزار پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار: مهدی جمالی‌نژاد، صبح جمعه در آئین بهره برداری از جاده سلامت یزد اظهار داشت: در طول دو سال گذشته حوادث و سختی‌های بسیاری در کشور به وقوع پیوست و در این مدت بیش از ۲۳ بحران مختلف را در کشور شاهد بودیم که از جمله آن هجوم ملخ‌ها و سیلاب و زلزله و شیوع کرونا است.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: در بحث سیلاب همیشه یک یا دو استان دچار می‌شدند و بقیه استان‌ها به عنوان استان معین به کمک آنها می‌رفتند ولی شاهد سیلاب در ۲۵ استان بودیم و ظرفیت همه استان‌های کشور درگیر شده بود.

وی به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای جهان با مشکلات جدی مواجه شدند اما در ایران با وجود تشدید فشارهای خارجی علیرعم وجود کرونا، شاهد همدلی بسیار خوب در کشور بودیم و به حمدالله بسیاری از مشکلات کاهش یافت.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه هیچ یک از این مشکلات سبب تعطیلی پروژه‌های عمرانی نشد، یادآور شد: دهه مبارک فجر سال گذشته ۲۲ هزار پروژه عمرانی و در هفته دفاع مقدس امسال هم بیش از ۱۸ هزار پروزه عمرانی را افتتاح کردیم.

فضاهای اختصاصی دوچرخه سواری در یزد ایجاد شود

استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: باید با اعتباراتی کمتر نسبت به بسیاری از پروژه‌های ورزشی و تفریحی، امکانات خوبی برای شهروندان ایجاد کنیم.

محمدعلی طالبی افزود: این پروژه به خوبی نشان داد که این موضوع قابلیت اجرا دارد و می‌توان با کمک همدیگر در دستگاه‌های مختلف زمینه اجرای این پروزه را فراهم کرد.

استاندار یزد تصریح کرد: نکته بعدی ضرورت توجهی است که باید به اصل ورزش و به ویژه دوچرخه سواری برای اقشار مختلف داشته باشیم.

طالبی از مسئولان خواست توجه لازم برای تأمین پیش نیازها برای ایجاد فصاهای مناسب را داشته باشند تا بانوان بتوانند در مکان‌های اختصاصی اقدام به دوچرخه سواری کنند.

وی گفت: می‌توان هم مسائل شرعی و مذهبی را در نظر گرفت و هم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و فضاهای اختصاصی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار از امکانات ورزشی و تفریحی را فراهم کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.