تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۲
کد خبر : 28351

۳۰ آذر ماه آخرین مهلت اعتبار وکالت نامه های منقضی شده برای انتقال سند مالکیت

۳۰ آذر ماه آخرین مهلت اعتبار وکالت نامه های منقضی شده برای انتقال سند مالکیت

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : آن دسته از افرادی که دارای وکالت نامه بوده لیکن به دلیل محدودیت های کرونایی تاریخ آن ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره گذاری و انتقال سند مالکیت نشده اند فقط تا سی ام آذر ماه سال جاری فرصت دارند. به گزارش  دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email


 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : آن دسته از افرادی که دارای وکالت نامه بوده لیکن به دلیل محدودیت های کرونایی تاریخ آن ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره گذاری و انتقال سند مالکیت نشده اند فقط تا سی ام آذر ماه سال جاری فرصت دارند.

به گزارش  دنیای اسرار ، سرهنگ “محمدرضا محمدی” بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرهای دارای وضعیت قرمز برابر تدبیر ستاد ملی کرونا ارائه خدمت از سوی پلیس به شهروندان امکان پذیر نبوده و منجر به تعطیلی آن ها گردید و این امر باعث انباشته شدن تعداد زیادی از درخواست های مردم برای نقل و انتقال خودرو شد.

وی افزود: برابر پیگیری های به عمل آمده توسط پلیس راهور ناجا از ستاد ملی مقابله با کرونا موفق شد مجوز بازگشایی مراکز شماره گذاری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده از توان ۵۰ درصدی پرسنل را اخذ و عملاً از تاریخ نهم مرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کنند.

سرهنگ محمدی با بیان این که پس از بازگشایی مراکز با مراجعات زیادی مواجه بودیم گفت : با این حجم تقاضا، محدودیت نیروی انسانی و راه اندازی شماره گذاری اینترنتی توانستیم این مهم را مدیریت کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه از اواسط مهر ماه سال جاری تقریباً فعالیت در مراکز شماره گذاری در کل کشور به حالت عادی برگشته و در برخی استان ها به روز می باشد.

وی تصریح کرد : تمام کسانی که دارای وکالت نامه بوده لیکن به دلیل محدودیت های کرونایی تاریخ اعتبار آن ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره گذاری و انتقال سند مالکیت نگردیدند فقط تا سی ام آذر ماه سال جاری فرصت دارند و بعد از این تاریخ وکالت نامه های آن ها از درجه اعتبار ساقط و هیچگونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.