تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 30950

۳۵۰ امامزاده اصفهان میزبان «سوگواره یاس نبوی» است/اعزام ۱۹۰ مبلغ به مدارس و امامزادگان 

۳۵۰ امامزاده اصفهان میزبان «سوگواره یاس نبوی» است/اعزام ۱۹۰ مبلغ به مدارس و امامزادگان 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۳۵۰ امامزاده اصفهان میزبان «سوگواره یاس نبوی» است/اعزام ۱۹۰ مبلغ به مدارس و امامزادگان معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح «سوگواره یاس نبوی» در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار ،حجت‌الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۳۵۰ امامزاده اصفهان میزبان «سوگواره یاس نبوی» است/اعزام ۱۹۰ مبلغ به مدارس و امامزادگان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح «سوگواره یاس نبوی» در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار ،حجت‌الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: ما در سال جاری این ایام را در حالتی برگزار می‌کنیم که برخی از خانوادهها در کشور به دلیل از دست دادند عزیزانشان در اغتشاشات اخیر عزادار هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برپایی مراسم «سوگواره یاس نبوی» در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: مراسمهای فاطمیه اول از امروز آغاز و تا جمعه ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مراسم فاطمیه دوم نیز از چهارم تا هشتم دی ماه برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مراسم ویژه روز شهادت نیز روز سه شنبه ۶ دی ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی فضاسازی بقاع متبرکه، نصب تابلوهای نمایشگاهی، سیاه پوش کردن بقاع، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هماهنگی با هیئات مذهبی را از برنامه‌های در دستور کار برای این ایام اعلام کرد و ادامه داد: کاروان سوگواره یاس نبوی نیز با همکاری بقاع شاخص در سطح استان راهاندازی خواهد شد.

حجت الاسلام روان راه‌اندازی ایستگاههای صلواتی برای پذیرایی از هیئات مذهبی در بقاع متبرکه را نیز از برنامه‌های در دستور کار اعلام کرد و گفت: همچنین سخنرانان مراسمهای سوگواره یاس نبوی در سخنرانی‌های خود به دفاع از حریم ولایت و تبیین اهداف دشمن در اغتشاشات خواهند پرداخت.

وی ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بانوان را از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در امامزادگان استان با همکاری پزشکان متخصص اعلام کرد و ادامه داد: مانور سلامت ویژه بانوان نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴۰ مبلغ از قم برای برگزاری مراسم‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان اصفهان گفت: ۱۵۰ مبلغ بومی نیز به امامزادگان اعزام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.