تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 17269

۴۲۰۰ خط ADSL در قم به VDSL تبدیل شد

۴۲۰۰ خط ADSL در قم به VDSL تبدیل شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: ۴۲۰۰ خط ADSL در قم به VDSL تبدیل شد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ۴۲۰۰ خط ADSL در شهر قم به تکنولوژی VDSL تبدیل شد که سرعت اینترنت خانگی را ۴ برابر افزایش می دهد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، سیدمجید صدری از برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

۴۲۰۰ خط ADSL در قم به VDSL تبدیل شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ۴۲۰۰ خط ADSL در شهر قم به تکنولوژی VDSL تبدیل شد که سرعت اینترنت خانگی را ۴ برابر افزایش می دهد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، سیدمجید صدری از برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL خبر داد.

صدری افزود: فرآیند نصب تجهیزات با سرعت مطلوبی در حال انجام است و بخشی از مشترکان اینترنت پرسرعت شهر قم از روز گذشته دارای اینترنت VDSL باسرعت حداقل ۴برابری شده اند و در حال حاضر حدود ۴۲۰۰ پورت ADSL تبدیل به VDSL شده است.

وی ادامه داد: با تلاش ها و برنامه ریزی صورت گرفته، در روزهای آینده مابقی پورت های ADSL نیز به VDSL تبدیل می شوند.

وی گفت: با تامین زیرساخت های لازم پورت‌های قبلی ADSL به پورتهای اینترنت خانگی VDSL ، با سرعت حداقل ۴برابر سرعت فعلی از ۱۶ فروردین ۹۹ در شهر قم تبدیل، تکمیل و در حال واگذاری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور، گفت: تبدیل ADSL به VDSL شرکت مخابرات ایران بدون حضور مشترکین در مراکز مخابراتی انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.